[so2] [Tema1]

Andreea Mitran andreea.mitran10 at gmail.com
Sat Mar 21 19:06:39 EET 2020

Salutare,

Deși primesc punctaj maxim pe temă pe checker, am încercat să rulez și cu
flag-urile de debugging.

Am observat că la fiecare test obțin numărul de apeluri pentru procesul
*schedule* cu 1 în plus față de rezultatul pe care îl obține checherul. Un
exemplu de output în urma debugging-ului este următorul:

[tracer_proc_check_values(), tracer_test.c:392] tr_sched (1406): got 32,
expected 31

Cu toate acestea, primesc punctaj maxim și, dacă am greșit în rezolvare, nu
îmi dau seama care ar putea fi problema.

Mulțumesc,
Andreea