[so2] [Tema1] Afișare informații

Stefan Teodorescu stefanl.teodorescu at gmail.com
Sat Mar 21 13:35:55 EET 2020

O mică completare, a fost puțin ambiguu răspunsul meu mai devreme.

Nu contează ordinea în care le afișezi după PID (adică ordinea
liniilor), dar, în cadrul unei linii contează ordinea. Trebuie afișate
la fel ca în capul de tabel din cerință (spațierea nu este
importantă):
PID   kmalloc kfree kmalloc_mem kfree_mem  sched   up     down  lock   unlock