[so2] [Tema1]

Stefan Teodorescu stefanl.teodorescu at gmail.com
Thu Mar 26 14:57:33 EET 2020

Salutare,

Scuze pentru răspunsul întârziat, probabil nu ai greșit nimic în rezolvare.

Dacă de fiecare dată obții cu fix 1 în plus față de rezultatul
așteptat de checker, cel mai probabil numeri și ultimul apel al
funcției schedule(), care se petrece atunci când procesul își încheie
execuția. Se apelează schedule() încă o dată, pentru a seta câmpul
exit_state (https://github.com/torvalds/linux/blob/master/include/linux/sched.h#L68).

De asemenea, mai trebuie luat în considerare și comportamentul
impredictibil al scheduler-ului, care poate planifica procesul pe care
îl urmărim de mai multe ori decât apelează checker-ul explicit
schedule().

Ștefan