[so2] [echivalare] LUTAN Adrian Mirel, 343C1, Linux Embedded Challenge

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue May 31 10:46:13 EEST 2016

Lutan Adrian <adilutan at yahoo.com> writes:

> Proiectul cu are am participat la Linux Embedded Challenge a fost un
> sistem de recunoastere automata a numerelor de inmatriculare ale
> masinilor.Aplicatia a fost scrisa in C++, folosind OpenCV pentru
> procesarea imaginilor, tesseract-ocr pentru recunoasterea
> caracterelor, Qt pentru interfata grafica si MySql pentru baza de date
> in care se salveaza si se verifica numerle de inmatriculare,Aplicatia
> a fost optimizata sa ruleze pe un dispozitiv embedded, o placa Udoo
> quad, cu 4 core-uri ARM Cortex A9.Rezultatele au fost destul de bune,
> [...]

Avem nevoie de informații care să certifice _că_ ai făcut, nu _cum_ ai
făcut. Ne preocupă rezultate, estimare de ore lucrate, link la proiect,
eventual informații despre codul sursă. Am adăugat precizarea și pe
wiki[1].

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/reguli-notare#teme_de_casa_7_puncte_corelare_punctaj

Răzvan