[so2] [echivalare] CACIULESCU Alexandru Razvan, 342C3, Linux Embedded Challenge 2016

Alexandru Razvan Caciulescu alexandru.razvan.c at gmail.com
Tue May 31 11:43:21 EEST 2016

Salut,

Rezultatele Linux Embedded Challenge 2016:
Proiect: Automatic Overtaking System for Road Vehicles

Time de lucru estimat: ~35h+ (proiect) + ~20h (workshop) = 55h+ per total

Documentatia cu rezultatele finale precum si problemele intampinate se
gasesc aici:
​
 Documentation Automatic Overtaking System For ...
<https://docs.google.com/document/d/1T0eqVpVp2HIeqJA8pSwQwIJ8UIR2XWPbgvPIDrhWOdg/edit?usp=drive_web>
​
Problemele majore au venit de la lucrul cu embedded in sine, limitarile si
constrangerile care vin cu acesta,in fisierul atasat se gasesc detalii.

La linkul urmator se gaseste repo-ul proiectului, impartit pe
Milestone-uri, fiecare milestone contine si un filmulet care demonstreaza
functionalitatea lui.
Repo: https://bitbucket.org/lec2016-segfaulttamers/lec2016

Repo-ul este privat, momentan am adaugat pe Razvan Deaconescu cu drept de
Read.
Daca doreste un alt asistent / profesor acces please let me know.

Multumesc,
Alexandru Razvan Caciulesc, 342C3

: