[so2] [echivalare] LUTAN Adrian Mirel, 343C1, Linux Embedded Challenge

Lutan Adrian adilutan at yahoo.com
Mon May 30 23:26:18 EEST 2016

>E în regulă. Am adăugat în catalog proiectul pentru echivalare[2]. Vezi

>sheet-ul "Echivalări", acolo vom publica informații viitoare.

>[2] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/catalog

>Răzvan
Proiectul cu are am participat la Linux Embedded Challenge a fost un sistem de recunoastere automata a numerelor de inmatriculare ale masinilor.Aplicatia a fost scrisa in C++, folosind OpenCV pentru procesarea imaginilor, tesseract-ocr pentru recunoasterea caracterelor, Qt pentru interfata grafica si MySql pentru baza de date in care se salveaza si se verifica numerle de inmatriculare,Aplicatia a fost optimizata sa ruleze pe un dispozitiv embedded, o placa Udoo quad, cu 4 core-uri ARM Cortex A9.Rezultatele au fost destul de bune, tinand cont ca timpul de recunoastere si salvare a unui numar in baza de date era de aproximativ o secuna.

Adrian