[so2] Configurare Masina virtuala

Andrei Maresu andreimaresu at yahoo.com
Tue Mar 10 00:02:04 EET 2015

Vlad Dogaru via so2 <so2 at ...> writes:

> [...]
vreme
> cât ții cont de două lucruri:
>
> 1. E modificată doar la tine pe mașină, nu și pe vmchecker (dar nu ar
> trebui să conteze).
>
> 2. Nu uita să faci revert pentru tema de serială.

> O să dau un update pentru netcosole shortly.
>
> Până una-alta, atâta timp cât sistemul nu e panicat, poți folosi
> Shift-PageUp pentru a vedea scrollback-ul.  Știu că nu e ideal, dar e
un
> început.

> Cum încerci să te conectezi pe telnet (ce comandă?) și cum crapă?
Pune
> un screenshot, chiar dacă e incomplet.

$telnet 127.0.0.1 5555 (o sa incerc sa fac modificarile pt masina
virtuala care le-ai pus pe wiki)
pentru exemplu de mai sus.nu face nimic dupa ce dau telent se blocheaza
fara sa zica ceva.
Am mai lucrat prin conexiune telnet cu alta ocazie si mi s-a parut mai
simplu,dar rulam cu -kernel bzImage -hda disk.img sau cu kvm
$usr/bin/kvm -machine accel=kvm -drive file=disk.img,if=virtio