[so2] Configurare Masina virtuala

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Tue Mar 10 11:49:28 EET 2015

On Mon, Mar 09, 2015 at 10:02:04PM +0000, Andrei Maresu via so2 wrote:

> vreme

> pare mai ok
> interfata grafica
> nimic,iar

> un

> monitorizarea

> Pune
> >
> $telnet 127.0.0.1 5555 (o sa incerc sa fac modificarile pt masina
> virtuala care le-ai pus pe wiki)
> pentru exemplu de mai sus.nu face nimic dupa ce dau telent se blocheaza
> fara sa zica ceva.
> Am mai lucrat prin conexiune telnet cu alta ocazie si mi s-a parut mai
> [...]

Tot pentru tema 2, suportul pentru serială nu e built-in :)  Trebuie să
recompilezi kernel-ul cu opțiunile:

	CONFIG_SERIAL_8250=y
	CONFIG_SERIAL_8250_CONSOLE=y
	CONFIG_SERIAL_CORE_CONSOLE=y

Din 'make menuconfig', poți căuta un simbol cu '/' și apoi apăsa pe
numărul din dreptul rezultatului, ca să nu te chinui prea mult cu
navigarea.

Also, trebuie să modifici una dintre liniile din fsimg/etc/inittab
astfel:

	tty5::respawn:-/sbin/getty -L 115200 ttyS0 vt102

Hope this helps,
Vlad