[so2] Configurare Masina virtuala

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Mon Mar 9 12:10:03 EET 2015

On Fri, Mar 06, 2015 at 07:20:45PM +0000, Andrei Maresu via so2 wrote:
> Salut,
>
> Care e rolul pipe-urilor din Makefile(din qemu-vm) ?

Sunt folosite la tema de serială.  Ele simulează două porturi seriale
conectate unul la celălalt.  Poți să modifici configurația, atâta vreme
cât ții cont de două lucruri:

1. E modificată doar la tine pe mașină, nu și pe vmchecker (dar nu ar
trebui să conteze).

2. Nu uita să faci revert pentru tema de serială.

> As vrea sa ma conectez prin telnet si sa nu folosec netcat(mi se pare mai ok
> sa vad direct ce erori am si sa dau scroll) si sa nu mai am interfata grafica
> de qemu.Spre exemplu imi crapa guest-ul si netcat-ul nu zice nimic,iar
> firewall-ul e off.

O să dau un update pentru netcosole shortly.

Până una-alta, atâta timp cât sistemul nu e panicat, poți folosi
Shift-PageUp pentru a vedea scrollback-ul.  Știu că nu e ideal, dar e un
început.

> adica sa inlocuiesc linia
>
> -serial pipe:pipe1 -serial pipe:pipe2 \
>
> cu
>
> -serial telnet::5555,server,nowait -nographic
>
> dar crapa cand incerc sa ma conectez prin telnet,partea de monitorizarea
> merge ok.

Cum încerci să te conectezi pe telnet (ce comandă?) și cum crapă?  Pune
un screenshot, chiar dacă e incomplet.

Thanks,
Vlad