[so2] [SO2] [Tema 3] Intrebare Vmchecker (Time Limit)

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Apr 22 10:50:41 EEST 2015

Vlad Ionescu <vladn.ionescu at gmail.com> writes:
> Am rezolvat. Solutia, in cazul meu (pentru colegii care poate vor intimpina
> aceeasi problema), a fost sa updatez CRCurile care se afla in acelasi
> sector fizic in batch-uri (exemplu: CRC-urile pentru sectoarele 1, 2, ...,
> 8 sa fie updatate intr-un singur request I/O, nu in 8). Asa merge decent de
> repede.

OK. Am adăugat precizarea și enunț[1].

> P.S. Sursa ta, pe Vmchecker, nu ruleaza in 75 de secunde, ci se termina cel
> putin la secunda 101.

Scuze, eu m-am referit la cât durează dacă o rulez sub time
./run-test. Am reverificat și îmi rulează în 77 de secunde. Probabil că
în cazul vmchecker există un overhead cauzat de setupul mașinii
virtuale. Termenul de 120 de secunde se aplică întregului setup nu doar
rulării testului.

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/teme/tema3#precizari_linux

Răzvan