[so2] [Tema - UART] qemu/dev thingies

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Mon Apr 20 18:54:11 EEST 2015

Mai trebuie facut ceva anume pentru a adauga un device uart16550 in qemu?
Incerc sa fac initializarea device-ului.
Trece de initializarea lui COM1, la COM2 imi spune ca nu a putut sa
inregistreze porturile specifice lui. Driver-ul meu apoi incearca sa
stearga si resursele alocate lui COM1, dar cand incearca sa faca free la
regiunea de adrese specifice lui COM1 imi spune ca acestea nu au existat
vreodata (desi am check-uri pentru aceasta functie si ruleaza cu succes pe
COM1).
Mai exact imi da eroarea aceasta:
Trying to free nonexistent resource <00000000000003f8-00000000000003ff>.
Mai exista un pas intermediar ceva ce ar fi trebuit inainte de a rula qemu
or something?