[so2] [SO2] [Tema 3] Intrebare Vmchecker (Time Limit)

Vlad Ionescu vladn.ionescu at gmail.com
Tue Apr 21 20:55:01 EEST 2015

Am rezolvat. Solutia, in cazul meu (pentru colegii care poate vor intimpina
aceeasi problema), a fost sa updatez CRCurile care se afla in acelasi
sector fizic in batch-uri (exemplu: CRC-urile pentru sectoarele 1, 2, ...,
8 sa fie updatate intr-un singur request I/O, nu in 8). Asa merge decent de
repede.

P.S. Sursa ta, pe Vmchecker, nu ruleaza in 75 de secunde, ci se termina cel
putin la secunda 101.

O seara faina,
Vlad

: