[so2] [Tema 3] Out of memory

Mariana Mărășoiu mariana.marasoiu at gmail.com
Thu May 1 17:25:59 EEST 2014

Hello,

Pe o mașină virtuală mai veche, primesc un out of memory atunci când
încerc să inserez modulul, cu output-ul [1].

Pe ultima mașină virtuală, primesc out of memory error atunci când
încerc să rulez testele [2]. Aici insmod ssr.ko merge ok.

Am văzut că LOGICAL_DISK_SIZE e setată la 95 * 1024 * 1024, plus
comentariu că dacă punem mai mult primit eroare. Am încercat să rulez
și cu mai puțin de 95, și nu a mai dat eroare dacă valoarea e sub 90.
A mai întâlnit cineva problema asta? What can I do?

Am pus și pe vmchecker, și acolo dă eroare  tot de la insmod..

[1] http://pastebin.com/MFb8CFYG
[2] http://pastebin.com/8HpuviZE

Thanks,
Mariana