[so2] [Tema 3] Out of memory

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Thu May 1 17:52:14 EEST 2014

Mariana Mărășoiu <mariana.marasoiu at gmail.com> writes:
> [...]
>
> Pe o mașină virtuală mai veche, primesc un out of memory atunci când
> încerc să inserez modulul, cu output-ul [1].
>
> Pe ultima mașină virtuală, primesc out of memory error atunci când
> încerc să rulez testele [2]. Aici insmod ssr.ko merge ok.
>
> Am văzut că LOGICAL_DISK_SIZE e setată la 95 * 1024 * 1024, plus
> comentariu că dacă punem mai mult primit eroare. Am încercat să rulez
> și cu mai puțin de 95, și nu a mai dat eroare dacă valoarea e sub 90.
> A mai întâlnit cineva problema asta? What can I do?
>
> Am pus și pe vmchecker, și acolo dă eroare  tot de la insmod..

Rulează testele-ng[3], cred că îți va fi mai ușor să depistezi eroarea.

De ce apelezi vmalloc în test? Încerci să aloc 95 MB cumva? Vezi că
sursa de inspirație trebuie să fie scheletul/soluția 4-5-relay-disk, NU
1-2-3-6-ram-disk din exercițiile laboratorului 7[4].

> [1] http://pastebin.com/MFb8CFYG
> [2] http://pastebin.com/8HpuviZE
[3] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/teme/tema3#testare
[4] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/laboratoare/lab07#exercitii