[so2] Probleme sincronizare [BUG bad magic on CPU]

Vlad Barosan vlad.barosan at gmail.com
Tue Mar 18 22:22:32 EET 2014

Daniel Baluta <daniel.baluta at ...> writes:

> [...]
Am

> Sigur ai o greseala in codul tau :). Problema apare acum de la faptul
> ca s-a activat optiunea CONFIG_DEBUG_LOCK_ALLOC si se fac niste
> verificari in plus.
>
> Nu cumva incerci sa reinitializezi un lock, deja acaparat? :D
>
> Incearca pe bucati, fa un modul simplu in care:
> 1. declari un lock
> 2. initializezi un lock
> 3. faci lock/unlock
>
> Vezi la care dintre pasii de mai sus pica.
>
> thanks,
> Daniel.
> http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/resurse/lista-discutii

Salut,

Si eu am problema cu bad magic la momentul in care se realizeaza
un read_lock sau write_lock. De asemenea, am problema cu
faptul ca nu pot insera tracer_helper caci am unknown symbol 'mutex_lock'.

Am incercat sa rulez rezolvarea oficiala a labului 03. Merge perfect pe
vechea versiune de kernel. Merge si acum cand scot lock-urile. Cand
am lock-urile nu mai merge.

Mentionez ca am ultima versiune de kernel, checker, qemu .

Rulez pe Ubuntu 13.10 pe 64 de biti.

Multumesc,
Vlad