[so2] Probleme sincronizare [BUG bad magic on CPU]

Claudiu Olteanu olteanu.claudiu at ymail.com
Wed Mar 19 00:48:02 EET 2014

Deci am incercat cu urmatorul modul si am aceleasi probleme.

DEFINE_RWLOCK(lock);

static int my_hello_init(void)
{
    read_lock(&lock);
    printk(LOG_LEVEL "Hello!\n");
    read_unlock(&lock);
    return 0;
}

static void hello_exit(void)
{
    write_lock(&lock);
    printk(LOG_LEVEL "Goodbye!\n");
    write_unlock(&lock);
}

module_init(my_hello_init);
module_exit(hello_exit);

Mentionez ca atunci cand compilez masina qemu nu poate sa gaseasca "efi-pcnet.rom":
[ERROR] qemu-system-i386: pci_add_option_rom: failed to find romfile "efi-pcnet.rom"

iar cand porneste nu poate sa insereze modulul netconsole.ko. Imi zice ca nu se gaseste la locatia respectiva, chiar daca incerc sa il inserez manual merge. Cel mai probabil nu au nicio legatura cu situatia mea, dar tot cred ca nu ar trebui sa se intample aceste lucruri:)

De asemenea, cand incerc sa inserez modulul tracer_helper.ko mi se genereaza urmatoarea eroare:
"unknown symbol in module, or unknown parameter".

On Tuesday, March 18, 2014 9:20 PM, Daniel Baluta <daniel.baluta at gmail.com> wrote:

> Eu foloseam DEFINE_RWLOCK care am vazut ca in spate face initializarea. Am
> incercat sa folosesc si rwlock_init (care vad ca face acelasi lucru) si

Sigur ai o greseala in codul tau :). Problema apare acum de la faptul
ca s-a activat optiunea CONFIG_DEBUG_LOCK_ALLOC si se fac niste
verificari in plus.

Nu cumva incerci sa reinitializezi un lock, deja acaparat? :D

Incearca pe bucati, fa un modul simplu in care:
1. declari un lock
2. initializezi un lock
3. faci lock/unlock

Vezi la care dintre pasii de mai sus pica.

thanks,
Daniel.