[so2] Probleme sincronizare [BUG bad magic on CPU]

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Tue Mar 18 21:20:31 EET 2014

> Eu foloseam DEFINE_RWLOCK care am vazut ca in spate face initializarea. Am
> incercat sa folosesc si rwlock_init (care vad ca face acelasi lucru) si

Sigur ai o greseala in codul tau :). Problema apare acum de la faptul
ca s-a activat optiunea CONFIG_DEBUG_LOCK_ALLOC si se fac niste
verificari in plus.

Nu cumva incerci sa reinitializezi un lock, deja acaparat? :D

Incearca pe bucati, fa un modul simplu in care:
1. declari un lock
2. initializezi un lock
3. faci lock/unlock

Vezi la care dintre pasii de mai sus pica.

thanks,
Daniel.