[so2] [Ixia Challenge] ndo_start, configurare qemu

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Sat Mar 15 19:20:01 EET 2014

> Salut
>

> Am si eu cateva nelamuriri legate de enunt si configurarea qemu.
>

> 1) operatia ndo_start nu exista in structura net_device_ops, conform [1]
Ai dreptate, corect este ndo_stop. Am actualizat enuntul.

> 2) qemu nu pare sa aiba configurate cele 2 device-uri mentionate in enunt.
> Am adaugat la parametrii
>
> de rulare qemu "-net nic,model=i82559er" pentru a emula un device, device-ul
> porneste, dar este preluat de
>
> driver-ul deja existent in masina virtuala (interfata este up, IP-urile sunt
> configurate imediat dupa initializarea qemu).

Urmeaza sa actualizam masina virtuala. Ce trebuie sa faci tu este
sa-ti recompilezi kernelul si sa deselectezi driverul e100.

#
# make menuconfig ARCH=i386
#Device Drivers => Network Device support => Ethernet Support => Intel
Devices =>
=> Intel (R) PRO/100+ support
# make bzImage
#