[so2] [Tema 1] Rulare checker

Mariana Marasoiu mariana.marasoiu at cti.pub.ro
Sat Mar 15 18:41:52 EET 2014

Buna,

Am incercat sa rulez checkerul pentru tema 1, dar nu reusesc :)

Am rulat 'make -f Makefile.checker' inainte de a porni masina
virtuala, care a mers fara probleme, apoi am pornit qemu, iar cand
rulez tracer_test sau run_tests.bash, imi da:

./tracer_Test: line 1: syntax error: unexpected end of file

Pe masina fizica, executabilul ruleaza (dar in mod evident testele
pica). In qemu nu exista make.
Si de asemenea, in qemu nu exista bash, ci doar sh - am editat prima
linie din run_tests.bash.

A mai avut cineva problema asta? Ce ar trebui sa fac?

Multumesc,
Mariana