[so2] [Ixia Challenge] ndo_start, configurare qemu

Paul-Alexandru S�PUNARU paul.sapunaru at cti.pub.ro
Sat Mar 15 14:52:34 EET 2014

Salut

Am si eu cateva nelamuriri legate de enunt si configurarea qemu.

1) operatia ndo_start nu exista in structura net_device_ops, conform [1]

2) qemu nu pare sa aiba configurate cele 2 device-uri mentionate in enunt. Am adaugat la parametrii

de rulare qemu "-net nic,model=i82559er" pentru a emula un device, device-ul porneste, dar este preluat de

driver-ul deja existent in masina virtuala (interfata este up, IP-urile sunt configurate imediat dupa initializarea qemu).

Din aceasta cauza, atunci cand inserez modulul cu driver-ul meu, functia probe nu este apelata (cel putin asta

este banuiala mea).

[1] http://lxr.linux.no/linux+v3.13.5/include/linux/netdevice.h#L986