[so2] Problema inserare modul in masina virtuala (vermagic)

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Sat Mar 8 11:26:26 EET 2014

On 3/8/2014 11:19 AM, Cosmin Stanescu wrote:

> Da, il compileaza cu versiunea de kernel de pe masina fizica dar 3.13.0 nu
> exista in /lib/modules
> KDIR = /lib/modules/`uname -r`/build

Trebuie să folosești KDIR = /usr/src/linux-so2

(Dacă te uiți la /lib/modules/`uname -r`/build, o să vezi că e symlink
către /usr/src/linux-`uname -r` sau similar.)

Probabil ai luat linia de mai sus (care e corectă, de obicei) de pe
wiki, de undeva.  Dacă mai ții minte de unde, te rog să corectezi sau să
îmi dai un mail dacă nu ai permisiuni, ca să nu mai pățească și alți
colegi de-ai tăi.

> /usr/src/linux-so2 este symlinkul pe care l-am facut la setupul masinii virtuale
> lrwxrwxrwx 1 root root 47 Mar  4 22:54 /usr/src/linux-so2 ->
> /media/entertainment/acs/an4/SO2/vm/linux-3.13/
>
> Nu am recompilat kernelul.

Everything else looks good, ar trebui să fie suficient să schimbi KDIR
și să recompilezi modulul.

Thanks,
Vlad