[so2] Problema inserare modul in masina virtuala (vermagic)

Cosmin Stanescu cosmin90stanescu at gmail.com
Sat Mar 8 12:57:00 EET 2014

> Trebuie să folosești KDIR = /usr/src/linux-so2
>
> (Dacă te uiți la /lib/modules/`uname -r`/build, o să vezi că e symlink
> către /usr/src/linux-`uname -r` sau similar.)
>
> Probabil ai luat linia de mai sus (care e corectă, de obicei) de pe
> wiki, de undeva.  Dacă mai ții minte de unde, te rog să corectezi sau să
> îmi dai un mail dacă nu ai permisiuni, ca să nu mai pățească și alți
> colegi de-ai tăi.

> Everything else looks good, ar trebui să fie suficient să schimbi KDIR
> și să recompilezi modulul.
>
> Thanks,
> [...]

Asa, a durat ceva compilarea. KDIR e luat din Makefile-urile din laborator
si este acelasi ca in laboratorul 1. Intr-adevar dupa ce l-am facut
/usr/src/linux-so2 si am recompilat, a mers inserarea.

Nu este nimic de corectat pentru ca asa sunt toate makefile-urile din
laboratoare, doar de precizat KDIR in enuntul temei. Cred ca statiile din
laborator fiolosesc kernelul 3.13.0 si de asta nu a avut nimeni problema
asta pana acum.

Am permisiuni. Ce ar trebui sa editez?