[so2] Problema inserare modul in masina virtuala (vermagic)

Cosmin Stanescu cosmin90stanescu at gmail.com
Sat Mar 8 11:19:01 EET 2014

Vlad Dogaru <ddvlad at ...> writes:

> Salut,
>
> problema e, cel mai probabil, cauzată de faptul că tu compilezi modulul
> tău pentru mașina fizică.  Some questions:
>
> Ce zice, în Makefile, variabila KDIR?
>
> Cum arată /usr/src/linux-so2?
>
> Ai recompilat kernel-ul din /usr/src/linux-so2?  Nu e recomandat să
> faceți asta.
>
> Thanks,
> Vlad
> http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/resurse/lista-discutii

Da, il compileaza cu versiunea de kernel de pe masina fizica dar 3.13.0 nu
exista in /lib/modules
KDIR = /lib/modules/`uname -r`/build

/usr/src/linux-so2 este symlinkul pe care l-am facut la setupul masinii virtuale
lrwxrwxrwx 1 root root 47 Mar  4 22:54 /usr/src/linux-so2 ->
/media/entertainment/acs/an4/SO2/vm/linux-3.13/

Nu am recompilat kernelul.