[so2] netconsole

Alexandru Preda alexandru.preda91 at gmail.com
Wed Jul 23 12:33:33 EEST 2014

On Jul 23, 2014 10:38 AM, "Vlad Dogaru" <ddvlad at herebedragons.ro> wrote:

> Nu folosim "-net user", deci nu cred că e related.  Poți încerca, în
> Makefile, să schimbi modelul pentru ambele NIC-uri în pcnet sau
> i82559er, vezi care merge.  Unul dintre aceste două modele sigur e
> recunoscut de kernel-ul mașinii virtuale.

Corect, merge si asa (ambele i82559er) daca folosesti kernelul
oferit de echipa de so2 fara sa il recompilezi, dupa cum m-am
bazat cand ti-am raspuns anterior. Ma insel cumva?

Bazeaza-te si pe ping si incearca una dintre variante (schimbare
model sau recompilare folosind configul inclus).

> Also, ce am neglijat până acum:  asigură-te că nu ai firewall activat;
> cred că au fost probleme în care distribuția avea un firewall configurat
> out of the box.  For convenience, of course...

Pare sa foloseasca un linux mint care din cate stiu nu are firewall
configurat in mod implicit.