[so2] netconsole

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Wed Jul 23 10:38:34 EEST 2014

On Wed, Jul 23, 2014 at 10:23:16AM +0300, Catalin Vasile wrote:
> I found this related to the ping problem:
> https://lists.gnu.org/archive/html/qemu-discuss/2012-08/msg00021.html
> Nu stiu cat de mult sa ma bazez pe faptul ca ping-ul nu merge.
> De asemenea nu prea stiu sa vad debugging pe o masina qemu, pentru ca nu
> prea am lucrat cu asa ceva.

Nu folosim "-net user", deci nu cred că e related.  Poți încerca, în
Makefile, să schimbi modelul pentru ambele NIC-uri în pcnet sau
i82559er, vezi care merge.  Unul dintre aceste două modele sigur e
recunoscut de kernel-ul mașinii virtuale.

Also, ce am neglijat până acum:  asigură-te că nu ai firewall activat;
cred că au fost probleme în care distribuția avea un firewall configurat
out of the box.  For convenience, of course...

Vlad