[so2] netconsole

Alexandru Preda alexandru.preda91 at gmail.com
Wed Jul 23 06:08:01 EEST 2014

> Ma tot chinui sa folosesc netconsole cu qemu, dar nu primesc nici un output
> la client.
> Ce gresesc?
> Link cu setari/comenzi date: http://imgur.com/J9MrREc
> Mentionez ca am incercat exercitiul 2 din labul 2, si primesc output la
> consola din qemu.

Salut,

Problema ar fi ca rulezi masina virtuala cu un kernel ce nu e compilat
cu suport pentru pcnet32, dar e cu suport pentru i82559er.

Daca te uiti in Makefile-ul masinii virtuale, vei vedea ca interfata
i82559er e legata la tap1 (172.30.0.1). Totusi, ea va aparea in masina
virtuala ca prima si singura interfata (eth0), cealalta neavand
driver. Va fi configurata cu IP-ul 172.20.0.2..., intelegi mai
departe.

Cel mai bine ar fi sa recompilezi kernelul cu config-ul din arhiva
qemu-vm-update-2014-03-24.tar.bz2 pe care banuiesc ca o folosesti
deja:

    mv /path/to/qemu-vm/kernel_config /path/to/linux-3.13/.config
    make

--
Alex