[so2] [Tema3] About Raid1

Catalin Poida poida.catalin at gmail.com
Tue Jul 22 23:58:52 EEST 2014

Salut,

Am o nelamurire legat de cum trebuie sa functioneze tema.

------
Dacă în cazul unei citiri un sector al primei partitii deține date corupte
(valoarea CRC este greșit), se va citi sectorul de pe cea de-a doua
partiție; în acelasi timp se va corecta sectorul primei partiții. Similar
în cazul unei citiri a unui sector corupt de pe a doua partiție. În cazul
în care ambele sectoare au valori CRC greșite, se va returna un cod de
eroare corespunzător.
-------

Verificarea CRC-ului se fac si intre partitii? Dupa ce citest din prima
partitie, verific si a doua partitie daca corespunde?

Incepand cu testul 46 din directorul _test-ng imi pica majoritatea testelor
si nu prea inteleg de ce. Din cate am observat la verificare, bufferul
logic contine PHYS1_DISK_DIRTY_DATA, iar bufferul fizic contine
PHYS_FILL_DATA. Cam care ar fi problema?

Multumesc,
Paul