[so2] [SO2][Linux][Tema1] Neclaritate

Stoica Cosmin cosmin.stoica9 at gmail.com
Fri Mar 15 11:04:05 EET 2013

În data de 15 martie 2013, 10:27, Vlad Dogaru <ddvlad at herebedragons.ro> a
scris:

> in
>
> Nu înțeleg cum îți afectează implementarea asta.  La ce caz te gândești?

> Vmchecker despachetează în același director cu tema ta arhiva de test de
> la [1].  Dacă există deja fișierele din arhivă, ele vor fi suprascrise.
> That said, dacă te uiți în arhivă, o să vezi că ambele fișiere de test
> sunt în directorul _test.  Deci orice altceva e fair game (în afară de
> Makefile.checker).
>
> [1] http://elf.cs.pub.ro/so2/res/teme/tema1-checker-lin.zip
>
> Vlad

    Salut!

           In primul rand, multumesc pentru raspunsul prompt!

          La intrebarea 1 ma gandeam daca un proces poate fi implicat in
interceptarea mai multor syscall-uri atunci pentru el ar trebui sa retin o
lista/ un vector de int cu syscalluri pe care le intercepteaza. Acest lucru
mi-ar fi util pentru cazul in care se cere sa se face monitorizarea pentru
toate procesele care intercepteaza un anumit syscall. Daca ar fi un singur
syscall atunci pentru el ar trebui sa retin doar un singur numar.
            Deci un proces poate interceptat un singur syscall sau mai
multe pe anumita perioada de timp ?

Cosmin