[so2] [SO2][Linux][Tema1] Neclaritate

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Fri Mar 15 11:40:13 EET 2013

On Fri, Mar 15, 2013 at 11:04:05AM +0200, Stoica Cosmin wrote:
> În data de 15 martie 2013, 10:27, Vlad Dogaru <ddvlad at herebedragons.ro> a
> scris:

>            In primul rand, multumesc pentru raspunsul prompt!
>
>           La intrebarea 1 ma gandeam daca un proces poate fi implicat in
> interceptarea mai multor syscall-uri atunci pentru el ar trebui sa retin o
> lista/ un vector de int cu syscalluri pe care le intercepteaza. Acest lucru
> mi-ar fi util pentru cazul in care se cere sa se face monitorizarea pentru
> toate procesele care intercepteaza un anumit syscall. Daca ar fi un singur
> [...]

Cel mai bine implementezi ca o listă de perechi (proces, syscall).
proces == 0 înseamnă toate procesele.  Așa te asiguri că un proces poate
intercepta mai multe apeluri, sau că, în timp ce un proces interceptează
apelul X, poți trata corect o cerere de interceptare a aceluiași apel
pentru toate procesele.

Thanks,
Vlad