[so2] [SO2][Linux][Tema1] Neclaritate

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Fri Mar 15 10:27:09 EET 2013

On Fri, Mar 15, 2013 at 10:00:12AM +0200, Stoica Cosmin wrote:
> Buna ziua!
>
>          1. Un proces al unui user poate intercepta mai multe syscall-uri
> in aceeasi perioada de timp?  Dar sa monitorizeze mai multe syscall-uri in
> aceeasi perioada de timp? Din enunt nu am reusit sa deduc daca da sau nu.

Nu înțeleg cum îți afectează implementarea asta.  La ce caz te gândești?

>           2. Pot sa adauga declaratiile de structuri etc in headerul
> sci_lin.h sau aceasta o sa fie suprascris   pe vmchecker?

Vmchecker despachetează în același director cu tema ta arhiva de test de
la [1].  Dacă există deja fișierele din arhivă, ele vor fi suprascrise.
That said, dacă te uiți în arhivă, o să vezi că ambele fișiere de test
sunt în directorul _test.  Deci orice altceva e fair game (în afară de
Makefile.checker).

[1] http://elf.cs.pub.ro/so2/res/teme/tema1-checker-lin.zip

Vlad