[so2] Bottom posting în Gmail [Was: Re: Tema 3]

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Tue Apr 9 10:53:54 EEST 2013

On Tue, Apr 09, 2013 at 10:34:34AM +0300, Mihail Costea wrote:

> Din pacate nu stiu nici o setare in gmail ca sa fac bottom posting by
> default, acesta fiind motivul pentru care uit intotdeauna. Nu voi
> folosi altceva pentru scris e-mail-uri decat pagina de web (restul
> aplicatiilor sunt praf, chiar daca permit bottom posting).
> Daca stiti cum sa rezolv acest lucru in Chrome, atunci sugestiile sunt
> bine venite.

O dăm puțin în offtopic, dar poți să faci efortul de a face 2-3
click-uri în plus (well, dacă nu uiți, asta e, se întâmplă).  Eu asta
făceam când foloseam Gmail, nu e chiar atât de ineficient, mai ales că
nu e nevoie să faci asta decât când sunt d-ăștia ca mine prin zonă :)

Oricum nu cred că vrei să faci exclusiv bottom posting, pentru că
majoritatea lumii corporate face top posting (și, for some reason, unii
uită să scrolleze și o să creadă că le-ai trimis înapoi mailul lor...).

Cât despre automatizarea procesului, eu am încercat (și mergea) un
script de Greasemonkey [1] pe Firefox.  Nu știu dacă există ceva similar
în Chrome.

[1] http://userscripts.org/scripts/show/35866

Vlad