[so2] Tema 3

Silviu Popescu silviupopescu1990 at gmail.com
Tue Apr 9 10:49:39 EEST 2013

2013/4/9 Mihail Costea <mihail.costea90 at gmail.com>:

> Din pacate nu stiu nici o setare in gmail ca sa fac bottom posting by
> default, acesta fiind motivul pentru care uit intotdeauna. Nu voi
> folosi altceva pentru scris e-mail-uri decat pagina de web (restul
> aplicatiilor sunt praf, chiar daca permit bottom posting).
> Daca stiti cum sa rezolv acest lucru in Chrome, atunci sugestiile sunt
> bine venite.

Salut,

Exista un script Greasemonkey[1] care face bottom posting by default[2].
Partea rea e ca Greasemonkey e doar pentru Firefox.
Partea buna e ca Tampermonkey[3] e practic Greasemonkey pentru Chrome
si aparent scripturile merg la fel folosind ambele addon-uri.
Poti sa incerci userscript-ul cu Tampermonkey si sa vezi daca iti
convin rezultatele.

[1] https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/greasemonkey/
[2] https://userscripts.org/scripts/show/14256
[3] https://chrome.google.com/webstore/detail/tampermonkey/dhdgffkkebhmkfjojejmpbldmpobfkfo?hl=en