[so2] Tema 3

Mihail Costea mihail.costea90 at gmail.com
Tue Apr 9 10:34:34 EEST 2013

2013/4/9 Vlad Dogaru <ddvlad at herebedragons.ro>:

> ACK, but please stop top posting.

Din pacate nu stiu nici o setare in gmail ca sa fac bottom posting by
default, acesta fiind motivul pentru care uit intotdeauna. Nu voi
folosi altceva pentru scris e-mail-uri decat pagina de web (restul
aplicatiilor sunt praf, chiar daca permit bottom posting).
Daca stiti cum sa rezolv acest lucru in Chrome, atunci sugestiile sunt
bine venite.

Mihail