[so2] Tema 3

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Apr 9 10:54:29 EEST 2013

Mihail Costea <mihail.costea90 at gmail.com> writes:

> Din pacate nu stiu nici o setare in gmail ca sa fac bottom posting by
> default, acesta fiind motivul pentru care uit intotdeauna.

"Bottom posting" așa cum îl vezi tu "is not the way" :-)

E normal să fie pus cursor pe "top" pentru că trebui să parcurgi întreg
mesajul și să decupezi sau să intervii (interleaved posting) acolo unde
este cazul. Vezi și indicațiile[1].

Nu uita:
* Nu o să faci bottom posting la un mesaj de 300 de linii – vei decupa
din el.
* Nu o să dai un răspuns de tipul bottom posting la un post cu 5
întrebări – vei face interleaved posting cu răspunsuri după fiecare
întrebare.

Pe baza acestor lucruri, a porni "de sus" (top) este normal. GMail-ul
face bine treaba asta :-) Nu te aștepta să facă bine tot; that's where
you come in :-)

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/resurse/lista-discutii#mailing_list_guidelines

Răzvan