[so2] [SO2][Tema2] Comportament COM-uri

Claudiu Ghioc claudiughioc at gmail.com
Sat Apr 6 14:49:23 EEST 2013

2013/4/6 Andreea Hodea <hodea_andreea at yahoo.com>

> --- On Fri, 4/5/13, Andreea Hodea <hodea_andreea at yahoo.com> wrote:
>
> A mai reusit cineva sa replice acest comportament? Am testat pe masina virtuala de so2, asa cum am descris mai sus. Iar cu tester-ul imi trec primele 3 teste si apoi la al 4-lea ramane agatat (nu am deadlock, caci daca dintr-un teminal scriu si citesc in com-uri, imi apar mesajele de debug din functiile read si write).
>
> S-aveti spor,
> Andreea

Buna Andreea,

La mine se comporta asemanator. Scriu "echo "123453345" > /dev/uart0"
si citesc tot din uart0 "cat /dev/uart0" si imi afiseaza sirul scris
de mine. Daca citesc de pe uart1 se blocheaza, la fel si testele se
blocheaza la testul 3.
Si in MCR nu am setat LOOPBACK Mode ci Aux Output 2 si primii doi biti.