[so2] [SO2][Tema2] Comportament COM-uri

Andreea Hodea hodea_andreea at yahoo.com
Sat Apr 6 17:36:40 EEST 2013

--- On Sat, 4/6/13, Claudiu Ghioc <claudiughioc at gmail.com> wrote:
> From: Claudiu Ghioc <claudiughioc at gmail.com>

> testat pe masina virtuala de so2, asa cum am descris mai
> sus. Iar cu tester-ul imi trec primele 3 teste si apoi la al
> 4-lea ramane agatat (nu am deadlock, caci daca dintr-un
> teminal scriu si citesc in com-uri, imi apar mesajele de
> debug din functiile read si write).

> La mine se comporta asemanator. Scriu "echo "123453345" >
> /dev/uart0"
> si citesc tot din uart0 "cat /dev/uart0" si imi afiseaza
> sirul scris
> de mine. Daca citesc de pe uart1 se blocheaza, la fel si
> [...]

Mie imi ramane agatat testul 3 (dupa ce face ioctl writer) daca la set line respect intru totul ce scrie la laboratorul de Win. Daca elimin linia care reseteaza IER (outb(0x00, (base)+UART16550_LCR);), trece 3 si mi se "blocheaza" la testul 4 in acelasi loc. In MCR eu am setat Aux Output 2 (adica 0x08), asa cum este in laborator, pe primii doi nu i-am setat.