[so2] [SO2][Tema2] Comportament COM-uri

Andreea Hodea hodea_andreea at yahoo.com
Sat Apr 6 14:14:04 EEST 2013

--- On Fri, 4/5/13, Andreea Hodea <hodea_andreea at yahoo.com> wrote:

> From: Andreea Hodea <hodea_andreea at yahoo.com>
> Subject: Re: [so2] [SO2][Tema2] Comportament COM-uri
> To: "Sisteme de Operare 2" <so2 at cursuri.cs.pub.ro>
> Date: Friday, April 5, 2013, 7:26 PM
> --- On Fri, 4/5/13, Vlad Dogaru
> <ddvlad at herebedragons.ro>
> ce
>
> Corect, de ce? Se pare ca eu am reusit-o si pe asta (evident
> neintentionat). Desi am testat modulul meu pentru toate 3
> optiunile si de fiecare data com1 comunica cu com1 si com2
> cu com2 (adica daca scriu in /dev/uart0 pot citi ce am scris
> [...]

A mai reusit cineva sa replice acest comportament? Am testat pe masina virtuala de so2, asa cum am descris mai sus. Iar cu tester-ul imi trec primele 3 teste si apoi la al 4-lea ramane agatat (nu am deadlock, caci daca dintr-un teminal scriu si citesc in com-uri, imi apar mesajele de debug din functiile read si write).

S-aveti spor,
Andreea