[so2] [Tema2] Problema inserare solutie.ko

Cosmin Ratiu cosminratiu at gmail.com
Mon Mar 26 20:10:31 EEST 2012

On Mon, Mar 26, 2012 at 7:51 PM, Cristian Chilipirea
<cristian.chilipirea at cti.pub.ro> wrote:
> Mie mi s-a intamplat exact cum spunea MM sa stearga din cauza compilarii
> cand dadeam restart la masina.
> Efectiv stergea fisierul solutie.ko, chiar daca dupa cum spui nu are nici o
> legatura.
>
> Din cate imi amintesc facea asta cand dadeam make clean dupa ce restartam
> dupa o "busire" a masinii.
>
> Deasemenea fisierul uart16650.ko era golit (0 Bytes) la restart.

Problema este ca la un kernel crash a masinii virtuale se pierde page
cache-ul (bucatile din fisiere care inca nu au fost scrise pe disk).
Asta poate duce la coruperi ale diverselor fisiere deschise, printre
care si trunchierea lor.

Ca un exemplu, cand am facut eu SO2 o colega care edita tema 5 (cea cu
firewall-ul) in masina virtuala s-a trezit dupa un ecran albastru cu
sursa trunchiata si si-a pierdut tot.

De aceea, ca sfat, va rog sa editati in afara masinii virtuale sursele
si sa va faceti un script de copiat/compilat pe masina virtuala.
Asa e cel mai sigur.

Alta varianta e facut snapshot inainte de fiecare rulare (si tinut
degetele incrucisate).

Cosmin.