[so2] [Tema2] Problema inserare solutie.ko

Vladimir Olteanu kooliva at gmail.com
Mon Mar 26 20:36:38 EEST 2012

On 03/26/2012 06:58 PM, Andrei Lucian Croitoru wrote:
> Buna ziua,
>
> Incerc sa testez tema 2 si m-am blocat la o operatie care n-are nici o
> legatura cu implementarea mea: inserarea modulului de test solutie.ko.
>
> Primesc urmatorul output:
> insmod: error inserting 'solutie.ko': -1 Invalid module format
>
> Iar la dmesg, urmatorul output:
> [  167.197047] solutie: disagrees about version of symbol module_layout
>
> Inserarea esueaza pe masina virtuala, chiar si dupa un restart curat
> (deci fara sa inserez modulul meu sau alte module).
>
> Care ar putea fi problema?
>
> Andrei Croitoru

> [...]

Salut,

M-am ciocnit de aceeasi eroare cand era o diferenta mare intre versiunea
de gcc cu care a fost compilat kernel-ul si cea cu care a fost compilat
modulul [1]. Asta a fost acum mai mult timp si nu mai tin minte ce zicea
dmesg in cazul meu.

Vlad

[1] http://pdos.csail.mit.edu/pipermail/click/2007-July/006074.html