[so2] [Tema2] Problema inserare solutie.ko

Cristian Chilipirea cristian.chilipirea at cti.pub.ro
Mon Mar 26 19:51:04 EEST 2012

Mie mi s-a intamplat exact cum spunea MM sa stearga din cauza compilarii
cand dadeam restart la masina.
Efectiv stergea fisierul solutie.ko, chiar daca dupa cum spui nu are nici o
legatura.

Din cate imi amintesc facea asta cand dadeam make clean dupa ce restartam
dupa o "busire" a masinii.

Deasemenea fisierul uart16650.ko era golit (0 Bytes) la restart.