[pso] Problema mare Notepad++ - recuperare fisier corupt

Alexandru Juncu alexandru.juncu at cs.pub.ro
Fri May 27 00:44:35 EEST 2011

2011/5/27 Alex Stefan <alexandru.stefan at cti.pub.ro>:

> Nu

> Am reusit sa rescriu tema si sa o trimit la timp deci totul s-a terminat cu bine
> pana la urma.
>
> Cat priveste problema, cred in continuare ca a fost de la Notepad++ din mai
> multe motive:
> 1) Era o problema documentata ca existenta (dar teoretic rezolvata)
> 2) Masina virtuala nu a dat BSOD, pur si simplu testul s-a blocat in rutina de
> read, deci restul ar fi trebuit sa functioneze in continuare.
> 3) Fisierul era bine-mersi, doar ca fiecare caracter fusese inlocuit de '\0'.

Este foarte ciudat, pentru că, dacă vorbești de tema 2, nu ai făcut
nimic sistemului de operare încât să interferezi cu procesul de
read/write. Deci rularea unui test (de scriere pe un port serial) nu
ar trebui să afecteze în nici un fel fișierul _sursă_ a temei.

Dacă este de la Notepad++, e o problemă destul de serioasă.

Păcat că ai avut problema asta, dar îmi pare bine că ai reușit să
refaci codul la timp. Dar îți recomand, cu căldură, ca pe viitor să
folosești un sistem de versioning.

Multumim că ai atras atenția problemei și că ai făcut follow-up.