[pso] Problema mare Notepad++ - recuperare fisier corupt

Alex Stefan alexandru.stefan at cti.pub.ro
Fri May 27 00:20:39 EEST 2011

Alex Stefan <alexandru.stefan at ...> writes:

> Salut,
>
> Tocmai lucram la tema 2 pe windows, folosind Notepad++. Aproape terminasem de
> scris codul, am testat, testul s-a blocat. Am dat restart si cand sa reincarc
> fisierul in Notepad++ pentru a repara problema am gasit un fisier plin de
> NULL-uri. Conform [1] problema este cunoscuta si s-a reparat intr-o versiune
> ulterioara.
>
> Are cineva vreo solutie, oricat de fantezista, pentru recuperarea fisierului?
Nu
> cred ca mai este nevoie sa spun ca sunt disperat.
>
> Alex
>
> [1] : http://notepad-plus-plus.org/news/release-candidate-571

Am reusit sa rescriu tema si sa o trimit la timp deci totul s-a terminat cu bine
pana la urma.

Cat priveste problema, cred in continuare ca a fost de la Notepad++ din mai
multe motive:
1) Era o problema documentata ca existenta (dar teoretic rezolvata)
2) Masina virtuala nu a dat BSOD, pur si simplu testul s-a blocat in rutina de
read, deci restul ar fi trebuit sa functioneze in continuare.
3) Fisierul era bine-mersi, doar ca fiecare caracter fusese inlocuit de '\0'.

Alex S