[pso] Problema mare Notepad++ - recuperare fisier corupt

Oana Goge valkyria.of.valhalla at gmail.com
Thu May 26 20:42:26 EEST 2011

Am patit si eu cu vm de linux lucrul asta... (desi thankfully aveam
snapshot). Ce cred ca se intampla e ca datele se scriu in un buffer,
si nu se scriu imediat pe hard, sau in cache... oricum asta se
intampla pe orice OS cu orice editor. Ma indoiesc ca mai poate fi
recuperat... slabe sanse sa mearga cu un program de recuperare de date
corupte pe disk, dar might just work daca vmware nu a suprascris
datele vechi, ci doar se apucase sa modifice size-u fisierului... Try
some of these: http://lifehacker.com/5237503/five-best-free-data-recovery-tools
personal nu am incercat nici unul din ele, dar might just work...