[pso] Examen mărire SO2

Calin Iorgulescu calin.iorgulescu at gmail.com
Sun May 29 21:02:58 EEST 2011

Bună seara,

După cum a fost anunțat, mâine este ultimul examen de mărire pentru
SO2. Problema este că, din ce am putut observa, situația nu a fost
încă definitivată pentru unii studenți.
Mai mult, până vineri nu fuseseră trimise la secretariat situațiile și
fără toate notele trecute eu știu că nu se semnează cererile de
participare la măriri.

Dat fiind acest lucru, aș dori să întreb dacă se poate, totuși,
participa mâine la examen și să se aducă cererea înaintea primirii
notelor?

Menționez că, cel puțin în cazul meu, SO2 este singura materie la care
nota nu se regăsește pe studenti.pub.ro.

Mulțumesc,
Călin Iorgulescu