[pso] Problema masina virtuala linux

Alexandru Juncu alexandru.juncu at cs.pub.ro
Mon Mar 14 01:58:00 EET 2011

2011/3/14 Silvia Stegaru <stegaru.silvia at yahoo.com>:
> Salut,
>
> Am o problema cu masina virtuala de linux: nu booteaza. Primesc 2 erori din
> partea grub-ului:
>
> error: invalid magic number
> error: you need to load the kernel first
>
> Press any key to continue...
>
> Folosesc Windows 7 pe 32 de biti si VMWare Workstation 7.0.0 build-203739.
> Pot ajunge la prompt-ul grub-ului - am incercat sa bootez de acolo prin
> comanda boot, insa fara succes. Modificari pe care am incercat sa le fac la
> partea de bootare:
>
> root (hd0,msdos1)
> [...]

Salut, Silvia.

Nu ți-a mers niciodată să se încarce? Sau mergea și după s-a stricat?

Dacă mai ai arhiva, verifică că e întreagă cu un md5sum (compară cu ce
e pe server [2]).

Dacă arhiva e ok, vezi că ai toate fișierele bune. Pare să fie de la
faptul că una dintre partiții e stricată. Vezi că ai nevoie de toate
.vmdk pentru ca mașina să meargă.

[2] https://elf.cs.pub.ro/so/res/mv/md5sum