[pso] Problema masina virtuala linux

Silvia Stegaru stegaru.silvia at yahoo.com
Mon Mar 14 02:09:10 EET 2011

>Salut, Silvia.
>
>Nu ți-a mers niciodată să se încarce? Sau mergea și după s-a stricat?
>
>Dacă mai ai arhiva, verifică că e întreagă cu un md5sum (compară cu ce
>e pe server [2]).
>
>Dacă arhiva e ok, vezi că ai toate fișierele bune. Pare să fie de la
>faptul că una dintre partiții e stricată. Vezi că ai nevoie de toate
>.vmdk pentru ca mașina să meargă.
>
>[2] https://elf.cs.pub.ro/so/res/mv/md5sum
>http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/resurse/lista-discutii

Buna,

Nu mi-a mers niciodata masina. Am descarcat-o de la link-ul [1] si i-am
verificat md5sum-ul, e ok. Am incercat s-o descarc atat prin torrent si, cand am
vazut ca nu merge, si direct. Se intampla exact acelasi lucru. Sunt toate
fisierele acolo, cand deschid cu VMWare workstation fisierul .vmx am acces la
componentele hardware ale masinii (ca si cum totul ar fi ok), insa am in
continuare problema asta.

[1] - http://elf.cs.pub.ro/so/vm/