[pso] [Tema1][win]Problema NtClose

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Mar 6 17:24:20 EET 2011

On 03/01/2011 07:40 PM, Carabas Mihai wrote:
> Aceeasi problema o am si eu. Cand se face apelul NtClose (se ruleaza testul
> NtClose-interceptor) se umple log-ul de mesaje. Daca dau de exemplu un DbgPrint
> inainte te a parasi functia de interceptare, acel mesaj apare continuu in
> DbgView, ca si cum ar fi o bucla. Iar checker-ul cauta si el in continuu dupa
> log-uri. Practic se creeaza o bucla si ramane acolo.

Presupunerea este că nu completezi corect stiva pentru noul apel și este
reapelat constant.

Dacă este comentat codul aferent pentru interceptarea NtClose mai apare
acea buclă? Dacă înlocuiești apelul NtClose cu alt apel, se întâmplă
același lucru?

> Operatiile de inlocuire a tabelei de apeluri de sistem le-am facut cu
> Interlocked*, iar accesul la structurile interne modulului meu este
> protejat de semafoare.

Nu cred că este vorba de o problemă de sincronizare.

Răzvan