[pso] [Tema1][win]Problema NtClose

Carabas Mihai mikki8819 at yahoo.com
Tue Mar 1 19:40:20 EET 2011

----- Original Message ----
From: Alexandru Juncu <alexandru.juncu at cs.pub.ro>
To: Proiectarea Sistemelor de Operare <pso at cursuri.cs.pub.ro>
Sent: Tue, March 1, 2011 10:12:47 AM
Subject: Re: [pso] [Tema1][win]Problema NtClose

2011/2/28 Dragos Comaneci <dragos at comaneci.ro>

> Exista vreo anumita exceptie notabila legata de apelul NtClose? Atunci cand se
>porneste monitorizarea lui ma trezesc cu foarte multe mesaje in event log iar
>tester-ul ramane in aer iterand prin mesajele respective. Pe vmchecker vad ca da
>totusi passed la testul respectiv. Vreo idee ?

Salut.

Nu ar trebui să existe o "excepție notalibă" pentru NtClose. Ai putea
să fi mai specific în legătură cu ce mesaje primești la log?

Eu cred că ai o problemă de sincronizare (în mașina virtuală sunt mai
puține procese descise probabil decât ai tu deci posibil să apară
problemă mai mare de concurență, lucru care duce la agățarea
testării).
http://elf.cs.pub.ro/so2/wiki/resurse/lista-discutii

Aceeasi problema o am si eu. Cand se face apelul NtClose (se ruleaza testul
NtClose-interceptor) se umple log-ul de mesaje. Daca dau de exemplu un DbgPrint
inainte te a parasi functia de interceptare, acel mesaj apare continuu in
DbgView, ca si cum ar fi o bucla. Iar checker-ul cauta si el in continuu dupa
log-uri. Practic se creeaza o bucla si ramane acolo.
Operatiile de inlocuire a tabelei de apeluri de sistem le-am facut cu
Interlocked*, iar accesul la structurile interne modulului meu este protejat de
semafoare.
Mihai Carabas
342C3