[pso] [Tema1][win]Problema NtClose

Alexandru Juncu alexandru.juncu at cs.pub.ro
Tue Mar 1 10:12:47 EET 2011

2011/2/28 Dragos Comaneci <dragos at comaneci.ro>

> Exista vreo anumita exceptie notabila legata de apelul NtClose? Atunci cand se porneste monitorizarea lui ma trezesc cu foarte multe mesaje in event log iar tester-ul ramane in aer iterand prin mesajele respective. Pe vmchecker vad ca da totusi passed la testul respectiv. Vreo idee ?

Salut.

Nu ar trebui să existe o "excepție notalibă" pentru NtClose. Ai putea
să fi mai specific în legătură cu ce mesaje primești la log?

Eu cred că ai o problemă de sincronizare (în mașina virtuală sunt mai
puține procese descise probabil decât ai tu deci posibil să apară
problemă mai mare de concurență, lucru care duce la agățarea
testării).