[pso] [Tema1][win]Problema NtClose

Carabas Mihai mikki8819 at yahoo.com
Sun Mar 6 20:03:27 EET 2011

Salut.

> Presupunerea este că nu completezi corect stiva pentru noul apel și este
> reapelat constant.

Asta am banuit si eu dar am verificat si totusi de ce numai pentru NtClose,
intotdeauna.

> Dacă este comentat codul aferent pentru interceptarea NtClose mai apare
> acea buclă? Dacă înlocuiești apelul NtClose cu alt apel, se întâmplă
> același lucru?

Am comentat codul aferent pentru NtClose interceptor (apelul do_monitor pentru
NtClose) si nu a mai aparut problema ori de cate ori as rula testul.
Am inlocuit NtClose cu NtOpenMutant si testu trece fara probleme.

Mihai Carabas
342C3